יום ראשון, 30 באוקטובר 2011

חוויה של קורס ברמנים באילת


אני רוצה לספר לכם איך התחילה התקופה הכי יפה בחיים שלי. אני אמנם רק בת 21 אבל תאמינו לי שאלו באמת החיים הטובים. כבר שלושה חודשים אני עובדת עבודה מועדפת באילת בבית מלון בתור ברמנית. החוויה עצמה היא ממש לא מה שחשבתי, לא חשבתי שזה באמת יכול להיות כמו בסרטים. אנחנו שוכרים דירה ביחד, כל העובדים במלון, כולם צעירים, כולם חיילים משוחררים. את חלקם אני מכירה כבר כי עשינו ביחד קורס ברמנים באילת .

איך הכול התחיל?

ירדתי לאילת לבדוק אופציה של עבודה ביחד עם חברה. התוכנית המקורית הייתה להישאר באילת שבועיים ולבדוק אם אנחנו מסתדרות ואז להחליט מה עושים הלאה. הגענו לאילת ובשבוע הראשון רק הסתובבנו בחוף ובבריכה, עבודה לא חיפשנו. בשבוע השני כבר החלטנו לקחת את עצמו בידיים וללכת לבריכה רק חלק מהיום ובחלק השני לחפש עבודה. צחקנו לעצמנו שהגיע הזמן לחפש עבודה ואז שני חיילים משוחררים שעברו ליש שמעו אותנו ושאלו אם אנחנו רוצות לבוא איתם לשיעור ניסיון של קורס ברמנים באילת .
קורס ברמנים באילת


הם היו חתיכים אז הלכנו איתם, מה כבר יכול להיות רע? הגענו לפאב, בכלל לא נראה כמו בית ספר לברמנים ושם מסתבר שיש קורס של זמן אמיתי. נכנסנו ומיד הכינו לי קוקטייל ונכנסנו לראש טוב. זה בכלל לא נראה היה כמו בית ספר. היה כייף והם היו חתיכים.

אם נהיה רציניים לרגע ונדבר על העבודה ועל כמה עולה קורס ברמנים אז תבינו שזה לא היה צעד פזיז. קורס ברמנים עולה בסך הכול 2500 ש"ח ואפשר לשלם עם הפיקדון מצה"ל. אבל זה לא מה ששיכנע אותי להירשם לקורס. הסיבה שנרשמתי הייתה ההתחייבות של זמן אמיתי לעזור לי למצוא עבודה בתחום בסוף הקורס. בזכות זה מצאתי עבודה מועדפת בתור ברמנית בבית מלון באילת. זאת עבודה מאוד מבוקשת ובלי בית ספר לברמנים עם קשרים טובים לא הייתי מצליחה לקבל אותה.

אז תודה לשני החתיכים שגם היו אתנו בקורס שלקחו אותנו לשיער ניסיון ושכנעו אותנו לעשות איתם קורס ברמנים באילת . אני נהנית כמו שלא נהניתי אף פעם! אוהבת את החיים!

הברמנית במלון הנסיכה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה